Dokładamy wszelkich starań aby zawszę ktoś był w stanie odebrać telefon. Jednak nie zawsze pracujemy codziennie więc prosimy o wyrozumiałość i kontakt przez facebook oraz formularz na stronie.

DR FUCHS

HEALTH & BEAUTY

Beauty

Testosteron jest hormonem produkowanym głównie w jądrach. Pomaga w utrzymaniu właściwej:

• Dystrybucji tkanki tłuszczowej
  • Gęstości kości
  • Siły i masy mięśniowej
  • Popędu płciowego
  • Potencji
  • Produkcji czerwonych krwinek

Czym jest testosteron?

Pozom testosteronu zwykle osiąga swój szczyt w okresie dojrzewania oraz wczesnej dorosłości. Następnie wraz z wiekiem poziom testosteronu stopniowo spada- około 1% rocznie. W przypadku starszych mężczyzn istotne jest ustalenie czy niski poziom testosteronu spowodowany jest starzeniem czy też chorobą.

Niski poziom testosteronu powodować może:

• Obniżony popęd seksualny
  • Obniżoną potencje
  • Bezpłodność
  • Zmiany fizyczne tj.
    • zwiększenie tkanki tłuszczowej
    • zmniejszenie masy i siły mięśniowej,
    • zmniejszenie gęstości kości
  • Obniżenie energii oraz pogorszenie samopoczucia
  • Wypadanie włosów na ciele
  • Ginekomastia

Wiek, a poziom testosteronu?

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper?

Nulla imperdiet sit amet magna. Vestibulum dapibus, mauris nec malesuada fames ac turpis velit, rhoncus eu, luctus et interdum adipiscing wisi. Quisque lorem tortor fringilla sed, vestibulum id, eleifend justo.

Skontaktuj się z nami, rozpocznij terapię zastępczą testosteronem i odzyskaj pełną MOC!

Zastępcza terapia hormonalna dla mężczyzn (HTZ- TRT) jest sposobem leczenia niskiego poziomu testosteronu. Powinna być prowadzona pod ścisłym nadzorem lekarskim. Ma na celu wyrównanie poziomu testosteronu, a także wyrównanie ewentualnych zaburzeń metabolicznych.

Należy jednak pamiętać, że w przypadku TRT dążymy do utrzymania poziomu optymalnego, nie ma to nic wspólnego z dopingiem (wykorzystaniem dużych dawek hormonów).

TERAPIA ZASTĘPCZA TESTOSTERONEM (TRT)

drfuchstrt@gmail.com

Suplementacja testosteronu może odwrócić skutki hipogonadyzmu, pomóc mężczyzną, których objawy wynikały z niskiego poziomu tego hormonu. Testosteron może przywrócić mężczyźnie jego dawne siły, zdrowie i błysk w oku.

Nie ma  jednak dowodów, że przyjmowanie testosteronu przynosi pozytywne skutki zdrowotne w przypadku jego prawidłowego poziomu we krwi. Nadużywanie testosteronu może powodować wystąpienie niebezpiecznych dla zdrowia powikłań.

Testosteron- hormon młodości?

Wystąpić mogą też zmiany emocjonalne- niski poziom testosteronu przyczynić się może do spadku motywacji, pewności siebie. Zdarzają się również problemy z koncentracją lub zapamiętywaniem informacji.

Jeśli zauważyłeś u siebie objawy, które mogą być związane z obniżonym poziomem testosteronu i chciałbyś stosować terapie zastępczą (TRT) skonsultuj się z naszym lekarzem.

Czy terapia testosteronem jest dla mnie?

Zapraszamy do kontaktu

drfuchstrt@gmail.com